Çarşamba, Mayıs 18, 2011

sualtı canovarı

Uyku düzenim şaştı, kafam karıştı, uykusuzum, ağrılarım var, hala da uyuyamıyor olmak beni rahatsız ediyo. Martini kadehim bana çok büyük geliyo. Ama yine de buzlar çın çın incecik cama çarpınca içindeki bianconun beni çağırdığını varsayıyorum.

Bildiğin bir buçuk ay oldu ben tekneye gideli, hala bordo bez ayakkabılarımın kenarındaki deniz tuzu izlerine bakıp bunun gibi şapşal fotorafları hatırlıyorum. İnsan kendini biraz olsun daha iyi hissediyor.

Hiç yorum yok: