Çirkin bi temsili resim oldu ama en çirkini bile ne güzel, değil mi?
Birkaç gündür 11 aylık dişi bi kangala bakıyorum. Kangalı evde tutmak nası bi mantık, bunu sonra sorgulayabiliriz, ama hayvan eğitimsiz ve evde duruyo. Onu sitede (evet ben ne yazık ki bi sitede yaşıyorum) gezmeye çıkardığımda koşturuyorum, çünkü sanırım uzun süredir kimse onu koşturmamış. Uslu, uyumlu yürüyo, kedi görünce azcık deliriyo, insan manyağı olduğundan onu bunu sürekli yalıyo. Adı Balçık. Balçık çok güzel bi kız. Keşke eğitilseymiş diyorum çünkü ona bi sürü, ne bileyim koşup havlayıp neşeden delireceği bi alan filan gerek. Bir yaşından sonra köpekler eğitilemiyomuş kolay kolay. Bilmiyorum. Pati veriyo, genelde oturu anlıyo. Ama ne bileyim, koşuyoruz, hopluyoruz, sarılıyoorum ona, bilmiyorum. Üzülüyorum sanırım. Tam bi hayvan anasıyım. Yapacak bişi yok.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder