Dün sabah beyin kanaması geçirmiş. Dayanıklı neyse, çünkü bilinci hiç kapanmamış, hastaneye de yürüyerek gitmiş sanırım. Ameliyat, riski atlatmış, çıkmış, oh rahat bi nefes derken... İkinci kanama sabah. Tomografi, anjiyo derken, bilmiyorum. Senede birkaç gün görüyorum zaten, her gördüğümde yorgun görüyorum, ama göreyim, artık daha az yorulur, görebileyim. Hey adamım, derdin ne senin? desin, sabah beş buçukta canımız çıkmış eve girmeye çalışıyorken ya acaba biraz kartopu mu oynasak diyenimiz o olsun, buzlanmış yollarda da değil, hep koluna gireyim, sakin sakin konuşsun. Ya nolur bişi olmasın
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder