Ben de ordaydım, tabi ki ordaydım. Önce çok kalabalık sandık, sonra yanıldık mı, bu kadar mıydı, tüh dedik, sonra tepelerden baktık İstiklal Caddesi'ne, ohaaaaa dedik, kalabalık, çok kalabalık, biz geç kalmıştık, geriden yetişmiştik, görebildiğimiz küçük bir kısmıydı. el salla el salla çevik kuvvet el salla'ya azcık çevik davranıp el sallasalardı çok güzel olurdu, zira bre dostlar, siz de aynı durumdan muzdarip kalacaksınız biz sizin için de bişi yapmazsak.
ntvmsnbc an itibariyle gözümden düştü. Terbiyesizler. Yok sayabileceğinizi sanıyosunuz dimi.
Evet, dönem sonuna yaklaştığım için pek yazamıyorum ama kısaca: yani biz de ordaydık, eminim siz de ordaydınız.
(fötö şurdan arak oldu biraz)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder