Pazartesi, Nisan 18, 2011

gece

Gece güzel bir şey. Bir ahırda sabahlamıyorsanız, yani sıçtım mavisini görebilme şansınız varsa bile güzel sayılabilir. Peypırlar öğrencilerini birbirine bağlar; toplu şekilde okuldan, okumaktan soğutur.
Ama gece öyle midir hiç? Sarıyer'e bir sis iner, yirmi metre ötesini göremezsiniz mesela. Bunu Hisarüstü'nde altı senede beş defa filan görmüşümdür. Burada haftada bir deli oluyorum. Öyle kollarım iki yana açık, ağzımı açıyorum haaaaaaam sis yutmaya çalışıyorum. şükür, gören olmuyor.
Gece diyorduk. Geceleri düşünmeye geri döndüm. Geceler terasta mumlar yakıp masa hazırlamak demek. Parlak ışıklardan uzak, mumlar ve yıldızlar. Geceler temsili fotorafta resmedildiği gibi çivi gibi suya atlayıp gülmek demek de olabilir tabi.

Hiç yorum yok: