Pazar, Nisan 10, 2011

Sil baştan



On beş dakikadır buraya ne yazmak istediğimi düşünüyorum. Bahar tatili. On gün öncesi ve şimdi. Cümle kurmak istemiyor değilim, sadece çıkmıyor işte. Son on günü az uyku bol kahkahayla geçirdim. Hiç fena değil. Hiç yokken aklımda, hiç hiç hiç. Piyangodan çıkmış gibi oldu. O kadar iyi geldi ki, anlatabileceğim kelimeler var ama ben henüz bulamadım gibi, unutmuşum gibi ya da görüyor ve arttırıyorum, daha önce hiç kullanmamışım gibi. Suratımdan silemediğim aptal bi sırıtış da cabası. 

Hiç yorum yok: